Τρίτη 6 Μαΐου 2014

APRIL FAVORITES


Hey hey!

Another month went by in what seemed to me like lightning speed. But finally May is here and that means one thing... Summer is coming! Just one month away...unbelievable. However, I will contain myself before I start to daydream about the beach and all the ice creams, and I will return to our subject.


Άλλος ένας μήνας πέρασε και πραγματικά δεν το κατάλαβα. Επιτέλους μπήκε ο Μάιος και αυτό σημαίνει πως είμαστε μόνο ένα μήνα μακριά από το όμορφο καλοκαιράκι! Αχ... Πριν αρχίσω όμως να φαντασιώνομαι παραλίες και βόλτες και παγωτά, θα επιστρέψω στο θέμα μας. 





April was probably the best month of 2014 for me so far! At the beginning of it I was in Rome (with my girlfriends, having a blast - you know how it is!) and shortly after that it was Easter holidays. More vacation for me!! Now, my April favorites are a good mixture of all sorts of things. I have, of course, some make up products, some body and hair products, a piece of clothing and music! Let's get crackin...!


Ο Απρίλης ήταν μάλλον ο καλύτερος μήνας του 2014 μέχρι τώρα για μένα! Όταν μπήκε με βρήκε στην πανέμορφη Ρώμη (με κοριτσοπαρέα, να ρίχνουμε τρελό γέλιο - ξέρετε!) και μετά δεν άργησαν να έρθουν οι διακοπές του Πάσχα. Για το Πάσχα έχω μόνο να πω,  πως τώρα ξεκίνησα υγιεινή διατροφή και γυμναστική... Όσον αφορά τα αγαπημένα μου αυτόν τον μήνα, αυτά ποικίλουν! Σας έχω καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σώματος, ρούχα και μουσική! Ας μην αργώ άλλο, πάμε να τα δούμε ένα- ένα.

Boyfriend Jeans from Pull & Bear


Okay, so this is the comfiest pair of jeans I've ever wore in my life! Well obviously, you would say, it's baggy and loose fitting. I'm obsessed and I have a feeling I'll remain like that for the next few months cause it's perfect for summer. All these cuts will help with the summer heat!

ΟΚ, αυτό είναι το πιο βολικό τζίν που έχω φορέσει στη ζωή μου! Προφανώς, θα μου πείτε, αφού ανήκει στην κατηγορία των boyfriend jeans και έχει φαρδιά εφαρμογή. Είμαι εθισμένη και κάτι μου λέει πως θα παραμείνω και το καλοκαίρι μιας και όλα αυτά τα σκισίματα θα βοηθήσουν με τη ζέστη!

L'Oreal Elvive 


Let's move on to hair products. Since I dyed my hair blonde, they felt harsher than ever and its really hard to detangle them. But using the  L'OREAL ELVIVE COLOR VIVE Instant Miracle and the L'OREAL ELVIVE Extraordinary Oil  the last month seems to have really helped them remain healthy. They are so soft and it doesn't take me more than a few minutes to detangle them. Plus, both smell devine!

Ας προχωρήσουμε στα προϊόντα για τα μαλλιά. Από τότε που έγινα ξανθιά, τα μαλλιά μου ήταν άγρια και ήταν πολύ δύσκολο να τα ξεμπλέξω μετά το λούσιμο. Αλλά μόλις άρχισα να χρησιμοποιώ το L'OREAL ELVIVE COLOR VIVE Στιγμιαίο Θαύμα και το L'OREAL ELVIVE Extraordinary Oil τα μαλλιά μου τον τελευταίο μήνα είναι και πάλι υγιεί. Είναι πολύ απαλά και το ξέμπλεγμα δεν μου παίρνει πάνω από λίγα λεπτά πλέον. Συν, η απίστευτη μυρωδιά τους!

Fa Sport Double Power Deodorant


This one is a bit weird to mention but we're all human and we sweat! The difference is that whoever's wearing this deodorant will not stink... On the contrary, it seriously smells like you're wearing perfume! Amazing! And it lasts for about 2 to 3 days for sure with no touch ups. You propably guessed how much I love it by the amount of exclamation points!

Αυτό το αγαπημένο ίσως είναι περίεργο να το αναφέρω αλλά όλοι είμαστε άνθρωποι και ιδρώνουμε! Η διαφορά είναι πως όποιος φοράει το συγκεκριμένο αποσμητικό ειλικρινά μοσχοβολάει λες και φοράει άρωμα! Απίστευτο! Και διαρκεί για περίπου 2-3 μέρες χωρίς να χρειαστεί να ξαναβάλεις. Λογικά καταλάβατε πόσο μου αρέσει από όλα τα θαυμαστικά!
MaxFactor Masterpiece Max Mascara in Black


 
On to the make up! This mascara is propably one of my favorites. It makes my lashes very long and playful almost fairy. It doesn't clump at all and I have to admit, it does hold a curl quite well!

Η ώρα για το μακιγιάζ! Η μάσκαρα αυτή είναι μάλλον μία από τις αγαπημένες μου. Κάνει τις βλεφαρίδες μου πολύ μακριές και παιχνιδιάρικες, χωρίς να τις κολλάει μεταξύ τους. Δεν δημιουργεί αυτούς τους εκνευριστικούς σβόλους όταν περνάς αρκετές στρώσεις και πρέπει να παραδεχτώ πως κρατάει τις βλεφαρίδες γυριστές προς τα πάνω για πολλές ώρες! 

Seventeen Cosmetics Lipstick Special 


My favorite part of every make up is lipstick! The whole month of April I think I just wore those two lipsticks from Seventeen, which is a Greek brand. The darker one is in the shade 354 Fuchsia Delight... On the lips it's more of a mauvy - fuchsia color, less darker than it appears in the tube. You can make it darker though by applying it more times. The color lasts for a few hours, but not if you eat something. Also, it's very hydrating on the lips. The nude lipstick is number 222 Caress. On their site it appers like a dark brown but in reality is more like a nude- beige color with warm undertones. Perfect for everyday. Like the last one, it's very hydrating but as a nude the color doesn't last for that long.

Το αγαπημένο μου κομμάτι σε κάθε μακιγιάζ είναι το κραγιόν! Τον Απρίλη είμαι σχεδόν σίγουρη ότι φόρεσα μόνο αυτά τα δύο από την Seventeen. Το σκούρο είναι η απόχρωση 354 Fuchsia Delight... Πάνω στα χείλη θα έλεγα πως είναι περισσότερο μοβ - φούξια, όχι όμως τόσο σκούρο όπως φαίνεται στη συσκευασία. Μπορείς φυσικά να το κάνεις πιο σκούρο απλώνοντάς το περισσότερες φορές. Το χρώμα του διαρκεί για αρκετές ώρες, όχι όμως αν φας κάτι. Επίσης, είναι πολύ ενυδατικό και δεν ξεραίνει τα χείλη. Το ανοιχτόχρωμο είναι το 222 Caress. Στο site  φαίνεται σκούρο καφέ αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα απλό nude κραγιόν με ζεστούς υποτόνους, τέλειο για κάθε μέρα. Και αυτό πολύ ενυδατικό, απλά σαν nude που είναι το χρώμα δεν διαρκεί για πολύ και χρειάζεται να το απλώσεις αρκετές φορές μέσα στη μέρα.


Korres Lip Butter in Jasmine


And last but not least, my favorite lip balm is this one from Korres. I have it in the Jasmine color and I love it. I put it on everynight before I go to bed and a few times throughout my day and I've seen a serious improvement with my lips, which for some reason used to be always chapped!

Και για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου lip balm από την Korres. Το δικό μου είναι στην απόχρωση Γιασεμί και το λατρεύω. Το βάζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και αρκετές φορές μέσα στη μέρα μου και πραγματικά έχω δει διαφορά στα χείλη μου, που πρώτα για κάποιο λόγο ήταν πάντα σκασμένα!


found on Google


Before I go, I have to share with you my obsession for the last 3 months!! It's the Arctic Monkeys... I have nothing more to say other than the fact that I listen to all of their albums (and yes I mean everything they ever released since 2006) on repeat these last 3 months! I'm in love... If you haven't already you need to check them out immediately!

Πριν σας αποχαιρετήσω, πρέπει να μοιραστώ μαζί σας την εμμονή που έχω πάθει το τελευταίο τρίμηνο με τους Arctic Monkeys... Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω εκτός από το ότι ακούω σε επανάληψη όλα τους τα άλμπουμ (και ναι, εννοώ οτιδήποτε έχουν κυκλοφορήσει από το 2006 και μετά) εδώ και 3 μήνες! Είμαι ερωτευμένη... Αν δεν τους έχετε ακούσει, πρέπει οπωσδήποτε να το κάνετε αμέσως!

Leave me in the comments your favorite products of this month so we can help each other discover more amazing goodies!

Αφήστε μου στα σχόλια τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα του τελευταίου μήνα για να βοηθήσουμε η μία την άλλη να ανακαλύψει νέα καλούδια! 

2 σχόλια:

  1. I Love your April favs wish we still had max factor in fhe states i really like the brand. How cute love how you threw in tbe deoderant.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yeah, MaxFactor has really good quality products. I really recommend this mascara, it makes the lashes very long and it seperates them! Haha well I thought it might be helpful! Thanks so much for stopping by, hope you come back! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή