Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Fall Wish List

Hey guys,
since August has officially begin I thought that just because fall is pretty close it would be a good idea for me to do a post showing you what is on my fall wish list. I have been surfing the net for a long time now searching for what I would like to purchase for this fall! And since a new chapter of my life is about to begin with me going to the university I believe I should take extra care of my appearance! All of the items that are listed below are going to be my new babies! <3

μιας και ο Αύγουστος έχει και επισήμως ξεκινήσει σκέφτηκα πως αφού πλησιάζει το φθινόπωρο  θα ήταν μια πολύ ωραία ιδέα να κάνω ένα ποστ για να σας δείξω τι είναι στην λίστα για τα ψώνια μου για αυτήν την εποχή. Για κάποιο διάστημα σέρφαρα στο ίντερνετ ψάχνοντας να βρω τι θέλω να αγοράσω για το φθινόπωρο! Και μιας και ένα νέο κεφάλαιο της ζωής μου πρόκειται να ξεκινήσει με την είσοδο μου στο πανεπιστήμιο νομίζω πως καλό θα ήταν να αρχίσω να φροντίζω ακόμη περισσότερο την εμφάνιση μου! Όλα τα πράγματα που θα δείτε παρακάτω σύντομα θα γίνουν δικά μου! <3








All of the above items can be purchased from H&M, Bershka, Milanoo.com, and Rayban.

Όλα τα παραπάνω προϊόντα μπορείτε να τα προμηθευτείτε από τα καταστήματα H&M, Bershka, Milanoo.com, και Rayban.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου