Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Review: The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Lotion and Toner

Hey girls,

so as you probably don't know I suffer from acne prone skin since I was a teenager. Unfortunately, as I become older my skin problems haven't fade away. I still get blemishes especially in my T zone, since this is the most oily part of my face ( I have oily to combination skin). That being said, I was never the person to use and try many different products. The only think I used to do for many years was to just cleanse my face and make sure to get rid off any makeup. I didn't even use moisturizer though I know I should. They always ended up sitting in my bathroom cabinet unused because I am so lazy with this kind of things. But, a few months back, out of the blue, my skin started to act out even more. I was getting these big, persistent and painful blemishes and everytime one went away and I thought this was the end, another one appeared near by! It was driving me crazy! Especially because I didn't know what was causing them.
So, I thought it was time to try something. I did a bit of a research and I ended up at The Body Shop's site. I always liked their stuff so I thought to give it a go. There I discovered the Find your perfect skincare regime Test which gives you a list of products for a full day and night skincare routine.
Mainly my results involved products from their Tea Tree line which is antibacterial and suitable for blemished skin. Since I already had a very good cleanser I decided to buy the toner and moisturizer.

όπως μάλλον δεν γνωρίζετε από τότε που ήμουν έφηβη έχω επιρρεπές στην ακμή δέρμα. Δυστυχώς, όσο μεγαλώνω το θέμα αυτό δεν έχει λυθεί. Ακόμα βγάζω ενοχλητικά σπυράκια, κυρίως στην ζώνη Τ που είναι η πιο λιπαρή περιοχή του προσώπου μου ( έχω μεικτό με λιπαρό δέρμα). Παρόλα αυτά δεν ήμουν ποτέ το άτομο που θα χρησιμοποιήσει και θα δοκιμάσει διάφορα προϊόντα. Το μόνο πράγμα που συνήθιζα να κάνω για χρόνια είναι να πλένω το πρόσωπό μου και να ξεβάφομαι καλά. Δεν συνήθιζα να βάζω ούτε ενυδατική αν και ξέρω πως θα έπρεπε. Πάντα κατέληγαν να κάθονται στο ντουλαπάκι του μπάνιου μου γιατί απλά είμαι τόσο τεμπέλα με αυτά τα πράγματα. Όμως, μερικούς μήνες πριν, ξαφνικά, άρχισα να βγάζω ακόμα περισσότερα σπυράκια από ότι συνήθως. Κάτι μεγάλα, επίμονα και επώδυνα σπυράκια και κάθε φορά που κάποιο έφευγε και εγώ χαιρόμουν ένα άλλο εμφανιζόταν παραδίπλα! Κόντευαν να με τρελάνουν! Κυρίως γιατί δεν ήξερα τι τα προκαλούσε. 
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα πως ήταν ώρα να δοκιμάσω κάτι καινούριο. Έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς και κατέληξα στο site της The Body Shop. Ανέκαθεν μου άρεσαν τα προϊόντα τους έτσι λοιπόν είπα να τα δοκιμάσω. Μέσα στο site ανακάλυψα το τεστ Find your perfect skincare regime  το οποίο στο τέλος σου δίνει μια λίστα από προϊόντα κατάλληλα για τον τύπο της επιδερμίδας σου. 
Τα αποτελέσματά μου περιλάμβαναν κατά κύριο λόγο προϊόντα από τη σειρά Tea Tree που έχει αντιβακτηριδιακή δράση και είναι κατάλληλη για επιδερμίδες με τάση ακμής. Και εφόσον είχα ήδη ένα πολύ καλό σαπούνι αποφάσισα να αγοράσω την τονωτική λοσιόν και την ενυδατική κρέμα.


So let's talk about the products! The first think I should say is that I do really really like them both! Since I started using them (about a month and a half ago) my skin is a lot better. The blemishes have reduced, I still get that one or two around that time of the month but basically that's it! My skin is clearer and it just feels better! When I use them in the morning I feel clean and revitalized! I really like these two products because they are so refreshing on the skin and not heavy at all! This is very important for me especially in a moisturizer! I don't want anything thick because as I said before my skin is already oily. As it says on the products they are light weight hydration. Another big plus is the price. They are so affordable! I think they were about 7 to 9 euros each! Not bad at all for such good quality!
The only thing I don't like about them is their scent. The first time I used them I couldn't stand it! It's very strong and to me it smells like lemon and pure alcohol! But the good think is that it does not linger after the use!! Although if you are easily disturbed by strong scents I would recommend to give it a sniff at the store before you actually buy it. For me though it's not that important. After many uses I got used to it and it doesn't bother me anymore.
So yeah, that's all! I forgot to say I use them after I cleanse my face day and night and I'm definately going to repurchase them! I think I want to try a few more of their products so if you have any recommendations let me know in the comments! :)

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τα προϊόντα! Το πρώτο και κύριο που έχω να πω είναι πως μου αρέσουν πάρα πάρα πολύ! Από τότε που ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ (περίπου ενάμιση μήνα πριν) το δέρμα μου είναι πολύ καλύτερα. Τα σπυράκια έχουν μειωθεί, ακόμα βγάζω τα αναμενόμενα ένα ή δύο εκείνη την εβδομάδα του μήνα, αλλά βασικά αυτό είναι όλο κι όλο! Η επιδερμίδα μου είναι πιο καθαρή και όταν τα χρησιμοποιώ το πρωί αισθάνομαι αναζωογονημένη! Δίνουν φρεσκάδα στο δέρμα και δεν είναι καθόλου βαριά! Στοιχείο που είναι πολύ σημαντικό για μένα κυρίως σε μια ενυδατική, αφού όπως ανέφερα και πιο πάνω έχω ήδη λιπαρή επιδερμίδα. Άλλο ένα σημαντικό συν είναι η τιμή. Είναι τόσο προσιτά! Νομίζω πως κοστίζουν γύρω στα 7 με 9 ευρώ το καθένα! Καθόλου άσχημα για τόσο καλή ποιότητα!
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι η μυρωδιά τους. Την πρώτη φορά που τα χρησιμοποίησα δεν την άντεχα καθόλου! Είναι πολύ δυνατή και μου θυμίζει τη μυρωδιά από οινόπνευμα μαζί με λεμόνι! Το καλό βέβαια είναι πως δεν μένει για πολύ μετά τη χρήση!! Αν όμως δεν αντέχετε τις έντονες μυρωδιές το καλύτερο θα ήταν να τα μυρίσετε στο μαγαζί πριν τα αγοράσετε. Για μένα όμως δεν είναι τόσο σημαντικό. Μετά από αρκετές χρήσεις το συνήθισα και πλέον δεν με ενοχλεί.
Αυτά λοιπόν! Α, ξέχασα να αναφέρω πως τα χρησιμοποιώ αφού πλύνω το πρόσωπό μου πρωί και βράδυ και σίγουρα θα τα αγοράσω ξανά! Επίσης, νομίζω πως θα μου άρεσε να δοκιμάσω και άλλα από τα προϊόντα τους, οπότε αν έχετε κάτι καλό να μου προτείνετε στα σχόλια θα χαιρόμουν πολύ! :)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου