Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Evening headache!


Hi guys,
how are you? Hope you're fine beacuse i'm totally not!! Due to the final exams of my senior year in high school i have too much homework to do even if it's still August and school hasn't practically begin... Here is a sneak peek of how i'm going to spend my evening.....

πως τα περνάτε; Ελπίζω να είστε καλά γιατί εγώ σίγουρα δεν είμαι!! Λόγω των πανελληνίων εξετάσεων που δίνω φέτος έχω πολλές εργασίες για το σπίτι παρόλο που είναι ακόμη Άυγουστος και το σχολείο δεν έχει ξεκινήσει. Θα μου πεις για αυτό υπάρχουν τα φροντιστήρια... Να λοιπόν πως θα περάσω το βράδυ μου....



Ancient greek, latin, history, literature and biology are gonna be some of my fellows tonight :(
Αρχαία, λατινικά, ιστορία, λογοτεχνία και βιολογία θα με συντροφεύσουν και αυτό το βράδυ :(



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου